El Decret 121/2013, de 26 de febrer regula els fulls de queixa, reclamació i denúncia en les relacions de consum a l'àmbit territorial de Catalunya així com els corresponents procediments de tramitació.
Totes les persones físiques i jurídiques que a Catalunya comercialitzin béns o prestin serveis directament, o com a intermediaris a les persones consumidores, per tant, els economistes que actuïn a Catalunya, per compte propi, o bé aquells que actuïn a través d'una societat, estan obligats a donar compliment de les obligacions contemplades en el Decret 121/2013.
Per aquest motiu, tots els economistes i les societats professionals d'economistes han de disposar de fulls oficials de queixa, reclamació o denúncia que han d'entregar als seus clients, en cas que aquests les demanin. Igualment, estan obligats a exhibir al públic, de manera permanent i en un lloc ben visible, un cartell on s'indiqui:
La disponibilitat dels fulls oficials de queixa, reclamació i denúncia.
El número de telèfon d'atenció ciutadana per a realitzar les consultes de consum (012).
Si escau, el número de telèfon de l'establiment i una adreça de correu electrònic per atendre a les persones consumidores.
Per a ampliar aquesta informació podeu consultar les preguntes freqüents o bé consultar la pàgina web de l'Agència Catalana de Consum.