Comissió de Màrqueting, Comunicació i Projecció de Negoci
1. Objectius de la Comissió
- Apropar estratègies i eines de màrqueting i comunicació als col·legiats.
- Augmentar el nombre de col·legiats que es dediquen professionalment al MarCom.
- Generar atracció per part del Col·legi entre els joves estudiants i graduats en economia i ADE.
2. Eixos crítics
- El màrqueting i la comunicació com a element estratègic de l'empresa que impacte sobre el negoci (pime o autònom)
- Marca personal de l'economista
- Interrelació amb altres comissions o grups del Col·legi.
3. Propostes d'acció
- Realitzar sessions internes de la Comissió per potenciar el coneixement del sector del MarCom. Es planteja fer una sessió anual sobre les audiències dels diferents suports (televisió, ràdio, premsa escrita i internet) amb dades de l'EGM i l'estat de la inversió publicitària.
- Organitzar conferències magistrals amb especialistes en màrqueting i comunicació.
- Elaborar un estudi de la influència de l'opinió dels economistes sobre la política i afegir una anàlisi sobre la bretxa de gènere de les opinions que publiquen els mitjans.
- Engegar noves formacions MarCom, tant novedoses, a tall d'exemple, la producció de vídeos estil reels com històriques, la formació de portaveus.
- Interactuar amb altres comissions i grups de treball com, a tall d'exemples, Joves Economistes i EconomistesBAN.
- Teixir relacions amb altres institucions relacionades amb el MarCom com el Col·legi de Periodistes de Catalunya, el Club de Marketing de Barcelona o el Col·legi de Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, entre altres.
- Organitzar actes per posar en valor el màrqueting i la comunicació econòmica.
Estructura organitzativa de la Comissió:
President: Sr. Víctor Bottini Alemany