Programa
NOVA MODALITAT DE FORMACIÓ EN STREAMING:
El Col·legi d'Economistes de Catalunya ofereix sessions de formació en streaming, és a dir, formació retransmesa en directe que es podrà realitzar des d'on es vulgui.
Aquestes sessions de formació ("Webinars" o seminaris web), són en format online. Per tramitar la inscripció serà imprescindible fer-ho a través d'aquesta pàgina, com en qualsevol curs, i un breu registre a la plataforma d'streaming "ZOOM" que el Col·legi ha contractat, per poder obtenir l'enllaç de connexió.
Un cop s'hagi completat la inscripció i abonat l'import del Webinar, l'usuari rebrà una invitació per al Registre a la plataforma ZOOM i poder obtenir així l'enllaç de connexió necessari per a la realització del Webinar.
DATES: 8 d'abril de 2021.
HORARI: de 9.30 a 13.30 h.
PREU DE COL·LEGIATS: 100 €
PREU DE NO COL·LEGIATS: 130 €
PROFESSORA:
Sra. Olga Vela, llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat Autònoma de Barcelona. Màster Europeu en Formació de Formadors per la Universitat Politècnica de Catalunya. Amb sòlida experiència en el disseny, coordinació i gestió d'activitats de comunicació, màrqueting i relacions públiques en organitzacions públiques i privades. Docent d'Habilitat Directives en màsters i postgraus d'Universitats i empreses nacionals i internacionals.
PRESENTACIÓ:
Tota activitat professional requereix d'unes capacitats de comunicació i de relació imprescindibles. Des de dirigir una reunió, controlar una conversa, presentar un projecte, un servei o un producte, fins a l'habilitat per a saber transmetre per escrit, instruccions, missatges a persones de l'empresa i de l'entorn o crear i escriure per la web.
Diàriament ens enfrontem a gestionar i a fer gran quantitat de correus electrònics, cartes o missatges a companys, col·laboradors, proveïdors o a l'administració i també a escriure contingut per a la web. Ens correspon escriure de forma eficaç, correcta i comprensible i adequar el llenguatge al nostre públic objectiu. No té el mateix llenguatge un web per a professionals o un web per al públic generalista.
Escriure bé per comunicar-nos millor. Conèixer el motiu pel qual redactem, l'ordenació de les idees, la preparació del text, les correccions i la revisió final, fins a la seva publicació o enviament.
En aquest taller presentem alguns trucs i recursos pràctics de redacció de documents habituals en una organització i en la creació de contingut per la web.
OBJECTIUS:
- Proporcionar els coneixements i les eines que millorin i potenciïn les habilitats comunicatives, escrites.
- Conèixer les pautes i els recursos actuals disponibles per millorar els escrits professionals.
- Aprofundir en les claus de la comunicació digital i en els continguts web.
- Anàlisi de casos propis.
PROGRAMA:
1. Funcions de la comunicació escrita. La imatge corporativa.
2. L'efectivitat d'un escrit.
3. Criteris de redacció i normativa.
4. Claus per una correcta comunicació electrònica.
5. Recursos per millorar la redacció de cartes i correus electrònics, actes i informes.
6. Fraseologia pràctica.
7. Escriure i crear continguts per la web.
8. Anàlisi de casos aportats pels participants