Buscador:
Tornar al Menú
23 feb 2024
Notícies del Col·legi
Voti:
Resultats:
0 Vots
La Conselleria de Drets Socials ha organitzat aquest divendres a l'auditori del Col·legi d'Economistes de Catalunya (CEC) la Jornada Construïm futurs sostenibles: Estratègies per afrontar el repte demogràfic en l'atenció de cures de llarga durada.
Al llarg de tota la Jornada s'han abordat els reptes de l'atenció a les cures de llarga durada i el seu finançament, s'han posat sobre la taula models d'èxits basats en bones pràctiques internacionals.
A l'acte han participat el director del Centre d'Estudis Demogràfics, Albert Esteve; Manuel Aguilar, avaluador del Sistema de Promoció de l'Autonomia i Atenció a la Dependència (SAAD); la doctora en Economia per la Universitat de Barcelona Júlia Montserrat; Adelina Comas-Herrera, investigadora en el Care Policy and Evaluation Centre a la London School of Economics and Political Science; i Sergi Jiménez-Martín, doctor en Ciències Econòmiques i catedràtic del Departament d'Economia i Empresa de la Universitat Pompeu Fabra.
Guillem López i Casasnovas, catedràtic d'Economia de la UPF, col·legiat de Mèrit del CEC i director de la Revista Econòmica de Catalunya, ha moderat una taula rodona en la que han participat tots els ponents.
El conseller de Drets Socials, Carles Campuzano, i el ministre de Drets Socials, Consum i Agenda 2030, Pablo Bustinduy, han tancat la Jornada. Tots dos s'han reunit posteriorment amb el degà del CEC, Carlos Puig de Travy.
Comparteix-nos:
paraula clau
SEU DE BARCELONA
SEU DE GIRONA
SEU DE LLEIDA
SEU DE TARRAGONA