Col·legi d'Economistes de Catalunya Ir a la página inicial de CEC

Tornar al Menú

  • Estàs en:
  • FORMACIÓ CONTINUADA - CURTA DURADA

FORMACIÓ

Com resoldre els conflictes dins el despatx i amb els clients i proveïdors

Dades de la Formació

Nombre del curs:
 G093/2019
Seu:
 Barcelona
Àrea:
 DIRECCIÓ I GESTIÓ EMPRESES

Programa

DATES: 4, 12 i 19 de juny de 2019.

 

 

 

HORARI: de 17.00 a 20.00 h.

 

 

 

PREU DE COL·LEGIATS: 250 €

PREU DE NO COL·LEGIATS: 325 €

 

 

 

PROFESSORA:

Sra. Gemma Vall Carbonell. Mediadora de conflictes empresarials i psicòloga industrial. Fundadora de Bisaid. Inscrita en el Centre de Mediació de Dret Privat de la Generalitat de Catalunya com a mediadora en els àmbits del dret civil i familiar. Inscrita en el Registre de Mediadors i Institucions de Mediació del Ministeri de Justicia en els àmbits del dret mercantil y civil. Professora del màster en Mediació i altres sistemes alternatius de resolució de conflictes de l'Il·lustre col-legi de l'Advocacia de Barcelona.

 

 

 

PRESENTACIÓ:

Els conflictes són inherents a la vida en societat pertant el repte està en saber com els resolem.

 

El canvi de paradigma en l'àmbit de la gestió de l'empresa i en concret els nous models organitzacionals en la resolució de conflictes venen enmarcats per diferents estudis que s'han realitzat a Eeuu (1997, 2002, 2011) que conclouen (Duplá Marín, Mª Teresa. Revista IDP, UOC) :

-La inversió en la resolució eficient dels conflictes per part de les empreses produeix un impacte econòmic positiu en el compte de resultats.
-Les empreses que utilitzen la mediació per resoldre els seus conflictes ho fan perquè estalvien temps (94%) i diners (84%).
-Les empreses que prefereixen els adr (alternative dispute resolution) és perquè són mètodes que preserven la relació amb l'altra part: client, proveïdor o treballador.

 

 

 

OBJECTIUS:

Disposar d'unes pautes per a resoldre els conflictes amb els clients, els proveïdors i els propis treballadors d'una manera àgil i eficaç.

 

 

 

DIRIGIT A:

Tot professional interessat en la resolució col-laborativa dels conflictes dins l'àmbit empresarial.

 

 

 

PROGRAMA:

1.El conflicte
-El concepte de conflicte.
-L'iceberg del conflicte: posicions, interessos i necessitats.
-L'anàlisi del conflicte.

 

2.Conflicte, percepció i emoció
-El paper de les diferents percepcions en la generació del conflicte.
-L'impacte de les emocions en la generació d'un conflicte.
-Què podem fer quan ens posem nerviosos amb un client, proveïdor o treballador.
-Maneres de regular-nos a nivell emocional.

 

3.Eines comunicacionals per a prevenir i resoldre els conflictes
-Preguntes obertes.
-Parafrasseig.
-Escolta activa.

 

4.Un mètode per a resoldre els conflictes des de la col·laboració
-1º fase: Compartim informació.
-2º fase: Indaguem interessos i necessitats.
-3º fase: Busquem opcions de mutu acord.
-4º fase: Decidim la millor solució al conflicte.


SEU DE BARCELONA

SEU DE GIRONA

SEU DE LLEIDA

SEU DE TARRAGONA